Warsztaty dla branży turystycznej 9 marca 2017, Gdynia

Sustainable tourism for wellbeing in the South Baltic region – workshops for tourist industry
funded by Swedish Institute

Program do pobrania – Warsztaty dla branży turystycznej – Gdańsk 9.03.2017

Zrównoważony rozwój turystyki wellbeing w regionie Południowego Bałtyku – warsztaty dla branży turystycznej finansowane przez Swedish Institute

  • 09/03/2017 (Thursday)
    Meeting venue: Gdynia, Pomorski Park Naukowo-Technologiczny, Budynek IV, s. F017*
  • 9.30 – 10.30
    Welcome coffee, individual arrival and gathering of participants
    /Rejestracja gości
  • 10.30 – 11.00
    Introduction to the SB WELL project – sustainable wellbeing tourism
    / Wprowadzenie do projektu SB WELL – zrównoważony rozwój turystyki wellbeing
    – dr Lina Lindell and dr Setayesh Sattari (Lead Partner, Linnaeus University, Sweden)
  • 11.00 – 11.30
    “Health Baltic Trip” as a new product of the Baltic Health Tourism Cluster
    / ”Pomorski Szlak Zdrowia” jako nowy product Bałtyckiego Klastra Turystyki Zdrowotnej
    – Hanna Burno (Project Partner, Bałtycki Klaster Turystyki Zdrowotnej)
  • 11.45 – 12.00
    Coffee break
    / Przerwa kawowa
  • 12.00 – 12.30
    Current state and vision in tourism for South Baltic region
    / Obecny stan i perspektywy dla turystyki w regionie Południowego Bałtyku
    Gdansk Tourism Organisation, Poland
  • 12.30 – 13.00
    Tourism and land degradation – environmental effects of tourism
    / Turystyka a degradacja – efekty środowiskowe w turystyce
    Prof. Paulo Alexandre Da Silva Pereira (Mykolo Romerio Universitetas, Wilno)
  • 13.00 – 14.00
    Lunch
  • 14.00 – 15.30
    Workshops: Nordic tourists – how to understand their needs and expectations?
    / część warsztatowa: Turysta skandynawski – jak zrozumieć jego potrzeby i oczekiwania
    – Prof. Stefan Lagrosen (Lead partner, Linnaeus University, Sweden)
  • 15.30 – 15.45
    Coffee break
    / Przerwa kawowa
  • 15.45 – 16.15
    New trends in marketing for tourism
    / Nowe trendy w marketingu turystycznym
    – dr Anna Dziadkiewicz (Project partner, Uniwersytet Gdański, Polska)
  • 16.15
    Conclusion

 

* Bardzo prosimy o potwierdzenie przybycia najpóźniej do poniedziałku 6 marca na adres a.dziadkiewicz@hotmail.com – zależy nam, abyście Państwo byli jak najbardziej zadowoleni, a oszacowanie liczby osób pozwoli nam dobrać odpowiedną salę oraz posiłek w trakcie lunchu (wegetariański lub mięsny).
** Do Państwa dyspozycji będzie przez całe warsztaty tłumacz.
*** Z uwagi na ograniczne miejsce, do 6 marca potwierdzimy zaproszenie dla kazdego z Państwa na podany adres e-mail.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *